Weekje Nederland - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Mirte Os - WaarBenJij.nu Weekje Nederland - Reisverslag uit Gendt, Nederland van Mirte Os - WaarBenJij.nu

Weekje Nederland

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

07 Juni 2008 | Nederland, Gendt

Hallo allemaal,

Ik loop weer even achter dus ik ga maar snel beginnen. Ik vertel eerst maar even over mijn weekje nederland. Dan volgt mijn verhaal over Amerika snel.

Na twee dagen thuis te zijn geweest, na de week italie, zijn we vertrokken naar nederland.
Het was een hele warme reis. We moesten regelmatig stoppen om even te luchten en een ijsje te eten. De kinderen hadden het vanachter in de auto heel erg warm en zaten uiteindelijk in hun ondergoed in de auto.

De eerste 2 dagen zijn we bij opa en oma Bookelmann geweest. Hier lekker rustig aangedaan.
En naar de markt geweest om een lekker gebakken visje te halen, mmmm.

Na die 2 dagen zijn we naar opa en oma Verstegen gegaan. De zaterdag hebben we de verjaardag van opa chris gevierd, hij werd 70. Alle kinderen en kleinkinderen waren er. En met z'n allen hebben we lekker gegeten en gespeeld.
De zondag was er weer een feest. Nichtje Renke deed haar communie. S'morgens eerst naar de kerk geweest en daarna thuis geluncht met de familie. Hierna begon het feest en kwamen er vele mensen. En s'avonds was er weer een lekker buffet.

Na deze dagen in Sevenum zijn we weer naar Gendt verhuist.
Hier weer een paar dagen geweest. We zijn nog met nicht Darla naar haar verzorg pony's geweest. Tinze vind dat altijd geweldig, ze mag er dan opzitten. Ook Silke wilde er van de keer op, dus hebben ze een stukje samen gereden.

Oja, we zijn ook nog even naar een speeltuintje geweest. Daar kwamen we Cle tegen. Jullie zullen denken wie is cle, maar ik zal het vertellen. Mijn zusje Karima is voor 3 maanden naar Frankrijk als au-pair. Zij is vertrokken de zaterdag na dat ik in koewacht was. En het kindje waar zij nu voor zorgt is Cle. Zijn ouders komen uit het zelfde dorp als Ludy, en waren toevallig ook net in Nederland. Ik had dus Karima's ¨kindje¨ gezien voor haar. Was wel een beetje vreemd om hem daar te ontmoeten.

De woensdag zou ik naar Koewacht gaan. Maar het bleek toen dat de bussen staakten, en kon ik dus niet verder komen dan Goes of Breda. Ik met papa en mama overlegt en besloten om dan maar dinsdag avond naar huis te komen, dan konden ze me in Goes ophalen. Dus toen moest ik opeens heel snel mijn tassen inpakken en vertrekken. En vertrokken naar de Koewacht.
De woensdag lekker relax gedaan en s'middags nog even naar Terneuzen geweest. Even geshopt, langs de kinderboerderij en toen nog even bij Linda (ex-juf) op bezoek geweest.
En s'avonds uiteten bij de italiaan. Samen met de carnavalsgroep zijn we het prijzengeld gaan opeten. Dit doen we elk jaar.

De donderdag nog even met Karima naar Hulst geweest. En s'avonds lekker frietjes gegeten met echte frikandellen en kroketten.

En de vrijdag zijn we s'morgens vroeg vertrokken naar Antwerpen. Daar hebben papa, mama en Karima mij naar de trein gebracht. Mijn grote reis naar Amerika kon beginnen.
Maar daar meer over in mijn volgende verhaal.

Groetjes Mirte

  • 22 Juni 2008 - 20:10

    Saskia:

    hoi lieve mirte zo te horen gaat het je goed hier ook maar naar amerika ik ben benieuwd,geniet ervan! dikke kus saskia en co

  • 22 Juni 2008 - 20:45

    Yolande:

    t was leuk je te hebben gezien!!!hoop je nog een keertje hier op de boerderij in frankrijk te mogen verwelkomen,
    groetjes yolande

  • 23 Juni 2008 - 12:45

    Annemarieke:

    Heej Mirte!

    Wat leuk dat je iedereen weer hebt gezien in die week!
    Ik geloof dat Amerika ook echt we heel leuk is geweest!
    Groetjes

  • 23 Juni 2008 - 17:15

    Karima:

    hey du
    het was ontzettend leuk je te hebben gezien voor ik vertrok,
    wel raar om tinze en silke in de speeltuin te zien waar clé ook heeft gespeeld.
    groetjes aan iedereen uit het zonnige frankrijk

  • 24 Juni 2008 - 01:33

    Jamaica:

    Hoi Mirte,

    Ik had je verhaal al gehoord over Nederland en natuurlijk weet ik ook hoe je reis hier in Amerika is geweest. Ik zal nog niets verklappen hoor, nou ja wel dat ik het heel leuk gevonden heb. Haha, willen jullie meer weten kom een kijkje op mijn site nemen.

    Van je reis Nederland heb je weer een leuk stukje gemaakt en ook de foto's zijn mooi.

    Groetjes van Jamaica.

  • 21 Juli 2008 - 10:49

    Mama:

    yassoe,

    ti cannes?
    Lieve Mirte, ik ben alweer benieuwd om al je verhalen te kunnen lezen en keek effe op je site. Ben je weer beter, na de perfecte verzorging van zuster Tinze??
    Jeetje Mirte het eind komt nu wel echt in het zicht. Ook bij ons kriebelt het. Leuk dat je dichter in de buurt komt en gek dat je daar weg gaat. Je lijkt er een beetje te horen. Maar super dat je weer Carnaval komt vieren.
    Alaaf!!!
    mama

  • 21 Juli 2008 - 14:56

    Karolien,:

    Ha Mirte,

    Nu zie ik dat ik nog niet gereageerd heb, ik heb je nog gezien vandaar ik het vergeten was denk ik!
    Maar we hebben de 4 daagse uitgelopen hoor, zonder problemen!
    Het was weer een gezellige week, en het was voorbij voor we het wisten.
    We kijken uit naar je volgend beicht over Amerika!

    Veel groetjes Emiel en Karolien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Gendt

Au-pair in Zwitserland

Recente Reisverslagen:

14 December 2008

Weer terug in Nederland

18 Oktober 2008

Afscheidsfeestje

01 Oktober 2008

San Vincenzo

19 September 2008

Naar de tandarts

06 September 2008

Papa werd 50 jaar
Mirte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 626
Totaal aantal bezoekers 196082

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 07 Januari 2015

Au-pair, reizen, vrienden bezoeken in Tanzania

05 Januari 2013 - 31 Augustus 2013

Rafiki ik kom er weer aan

06 Januari 2012 - 28 Februari 2012

Australie

25 Oktober 2011 - 25 November 2011

Watoto

07 Maart 2009 - 08 Maart 2010

Vrijwilligers werk in Oost- Afrika

19 Augustus 2006 - 21 Oktober 2008

Au-pair in Zwitserland

30 November -0001 - 30 November -0001

Hulp hier voor daar

Landen bezocht: