Vreselijk - Reisverslag uit Ascharina, Zwitserland van Mirte Os - WaarBenJij.nu Vreselijk - Reisverslag uit Ascharina, Zwitserland van Mirte Os - WaarBenJij.nu

Vreselijk

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

15 Januari 2008 | Zwitserland, Ascharina

Het meest vreselijke is ons overkomen.

Zondag 13 Januari is

LUDY BOOKELMANN

in een lawine om het leven gekomen.



Mirte

  • 15 Januari 2008 - 09:20

    Marit:

    Lieve Mirte,
    ik kan geen woorden vinden om te zeggen hoe vreselijk we het vinden.
    We wensen jullie allemaal enorm veel kracht en moed toe.
    Veel liefs van Paul, Marit en Yara.

  • 15 Januari 2008 - 10:11

    Yvonne En Gerard:

    Beste Mirte,

    Niemand weet een antwoord op dit soort vreselijke situaties. We kunnen jullie alleen maar veel sterkte toewensen in deze duistere tijd.

    Yvonne en Gerard

  • 15 Januari 2008 - 10:40

    Yolande:

    lieve mirte,
    OOk jij heel veel sterkte in deze verdrietige periode,woorden schieten altijd te kort... Ik weet zeker dat anja ook nu heel blij is dat je er bent!!
    twan is nu bijna in zurich, ik hoop dat hij wat voor jullie kan beteken,
    liefs yolande

  • 15 Januari 2008 - 15:52

    Trees:

    Lieve Mirte,

    Al ken ik Ludy niet persoonlijk, door jouw verhalen lijkt dat wel zo. We wensen jullie allemaal heel veel sterkte bij dit enorme verdriet!

    In gedachten bij jullie!
    fam. Ras

  • 15 Januari 2008 - 16:03

    Lianne Loos:

    Lieve Mirte,

    Wat een afschuwlijk bericht, het heeft ook ons diep geraakt we wensen jou en Anja en de kinderen heel veel sterkte en kracht.
    Al ben je in kilometers ver weg in gedachte toch dichtbij.

    Groetjes Lianne en de manne

  • 15 Januari 2008 - 18:29

    Jamaica:

    Mirte,

    Ik wil jouw, Anja, Tinze en Silke heel veel sterkte toewensen. Het is echt vreselijk wat er is gebeurd.

    Jamaica.


  • 15 Januari 2008 - 19:09

    Jan, Nellie, Karima:

    Wat valt er nog te zeggen, we denken aan jou en aan jullie.
    We weten hoe sterk je kunt zijn, veel sterkte in deze zware tijden.
    Dag lieve Mirte

  • 15 Januari 2008 - 19:34

    Karolien:

    Beste Mirte........
    ik weet eigenlijk nog steets niet wat ik je zal typen! er zijn geen woorden voor,
    ik kan je alleen maar heel veel kracht en sterte wensen in deze donkere dagen.
    lieve groetjes van Emiel en Karolien.

  • 15 Januari 2008 - 19:51

    Fam Annard/Smeets:


    Lieve Mirte,

    We hebben het verschrikkelijke nieuws net gehoord. We leven erg met jullie mee en wensen jullie veel sterkte toe.

    Liefs van ons allemaal,
    Roxanne, Miriam, René en Serina


  • 16 Januari 2008 - 08:57

    Fam. Vinke:

    Lieve Mirte,
    Vol afschuw hebben we gister kennis genomen van het overlijden van Ludy.
    Woorden schieten ook ons te kort, maar we wensen jou, Anja, Tinze en Silke alle kracht en sterkte toe de komende tijd.
    We denken aan jullie!

    Pim, Caroline, Geoffrey en Lotte

  • 16 Januari 2008 - 11:40

    Papa,mama, Karima:

    lieve Mirte. Ik heb zonet de rouwadvertentie gezien in de Volkskrant en ben zeer ontroerd dat jij vernoemd bent als gezinslid. Meid wat ben je op de goede plaats en wat goed dat jij er op zo'n manier voor hun kunt zijn. Nog steeds is een woord genoeg en we stappen in de auto naar je/jullie toe. Maar we begrijpen dat je omringd bent door je geliefden en dat jij ook door hen lief bent. Een dikke knuffel en zorg goed voor hen en jezelf.
    papa, mama en karima

  • 16 Januari 2008 - 20:48

    Anja,jamaica's Nicht:

    hoi mirthe en je aupair gezin
    je kent me niet maar door jamaica's site lees ik ook af en toe een stukje van jouw site en toen hoorde ik via karolien
    wat er gebeurt was
    ik ken jouw ook niet maar door je verhalen lijkt het een beetje van wel
    dus moest ik nu toch even reageren want ik vind het heeeeeel erg voor jouw en ook verschrikkelijk voor anja en de kinderen ( ik weet persoonlijk hoe dat is je vader jong te verliezen)
    dus wens ik jullie enorm veel sterkte toe meer kan ik ook niet doen,eigelijk zijn er ook geen woorden voor maar ik heb het toch geprobeerd
    ALLEMAAL HEEL VEEL STERKE EN KRACHT TOEGEWENST

    lieve groet van anja uit zuid-holland(familie van jamaica)

    ps ik hoop dat jij een steun zult zijn voor de kinderen (en anja natuurlijk) ze hebben je nodig

  • 18 Januari 2008 - 08:02

    Fam Van Zweeden:

    Lieve Mirte.

    In één woord verschrikkelijk dat jullie dit meemaken, we leven erg met jullie mee, heel veel sterkte aan Anja en de kindertjes, hou je taai, je bent waarschijnlijk een grote troost voor het gezin op dit moment,

    Suleika Ted, Savannah en Tirza

  • 21 Januari 2008 - 14:03

    Astrid:

    Hey Sterke vrouw,
    Na je sms-je toch maar eens gekeken op de site (gelukkig staat mijn foto er nog niet op)

    Wou je nogmaals bedanken voor je steun, heel erg sterk hoe je je afgelopen week Tinze en Silke hebt opgevangen.
    Was fijn om afgelopen week veel bij jullie te zijn!
    Ik zoek jullie van de week weer op.

    Liefs As

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Ascharina

Au-pair in Zwitserland

Recente Reisverslagen:

14 December 2008

Weer terug in Nederland

18 Oktober 2008

Afscheidsfeestje

01 Oktober 2008

San Vincenzo

19 September 2008

Naar de tandarts

06 September 2008

Papa werd 50 jaar
Mirte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 3526
Totaal aantal bezoekers 196079

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 07 Januari 2015

Au-pair, reizen, vrienden bezoeken in Tanzania

05 Januari 2013 - 31 Augustus 2013

Rafiki ik kom er weer aan

06 Januari 2012 - 28 Februari 2012

Australie

25 Oktober 2011 - 25 November 2011

Watoto

07 Maart 2009 - 08 Maart 2010

Vrijwilligers werk in Oost- Afrika

19 Augustus 2006 - 21 Oktober 2008

Au-pair in Zwitserland

30 November -0001 - 30 November -0001

Hulp hier voor daar

Landen bezocht: