Overmorgen vlieg ik weer - Reisverslag uit Koewacht, Nederland van Mirte Os - WaarBenJij.nu Overmorgen vlieg ik weer - Reisverslag uit Koewacht, Nederland van Mirte Os - WaarBenJij.nu

Overmorgen vlieg ik weer

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

23 Oktober 2011 | Nederland, Koewacht

Hallo allemaal,

Ooh, het komt nu wel heel dichtbij.
Overmorgen, dinsdag, vertrek ik weer naar Tanzania. Deze keer voor 4,5 week, 25 november kom ik weer terug.

De eerste koffer is al gepakt, ik mag er namelijk 2 mee nemen. Er zitten eigenlijk alleen maar spullen voor de kinderen in (kleren, speelgoed, luiers), dus kan ik weer veel kindjes blij en mooi maken.
De andere koffer ga ik straks inpakken, zodat alles mooi optijd klaar staat.

Ik heb van de week ookal mijn volgende reis geboekt.
Zoals sommige wel weten was ik aan het twijfelen tussen Australie en Afrika. Maar ik kon niet kiezen, dus nu doe ik het maar allebij.
Eerst alle feestdagen vieren en dan vlieg ik 6 januari naar Darwin, Australie voor 7,5 week.

Maar eerst naar Afrika dinsdag, joehoe!!!
Als er nog mensen met wensen zijn, voor spullen van daar. Doeken met bepaalde kleuren of mooie mandjes. Dan hoor ik het graag, ik zal mijn best doen.

Heel veel groetjes en tot over een paar weken.

Tutaonana badaaye (kunnen jullie je swahili ook weer een beetje ophalen ;-) )

Groetjes Mirte

  • 23 Oktober 2011 - 11:30

    M.B.S :

    Nog maar een keer,

    Wij wensen je heel veel plezier!!!!!
    Als je doeken voor ons wil meenemen, heel graag!!
    Heel veel kusjes aan de kindjes die je daar zal ontmoeten!!!

    Groetjes Maarten, Benito & Sheila

  • 23 Oktober 2011 - 19:55

    Mama:

    Mirte,

    wat is het plots weer gekomen dat je weg gaat nu weer al? en ik ben volop aan het oefenen om ook een keer te winnen met kaarten en triominos. Het ging al steeds beter vindt je niet?
    Maar natuurlijk snap ik dat je weer naar je huusjes gaat en dat je de projecten in je hart gesloten hebt. Leuk dat je nu eindleijk een hotel in Nairobi hebt en dat de bus al bijna geboekt is om naar Tanzania te gaan. Wat een reis en wat een bijzonderhied dat ons wijveke dat alleen en zonder enige schroom doet. Heel veel plezier en ik behouden thuiskomst.
    mama

  • 25 Oktober 2011 - 14:34

    Hennie:

    Heey Mirte,

    Ben je er al?? Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad en dat alles soepel is verlopen.

    Een super goede tijd gewenst!

    En ja, je weet mijn wensen hè, wat betreft de kleden?
    Lieve groet!

  • 26 Oktober 2011 - 20:52

    Papa:

    Ha die meid, leuk dat je hebt laten weten waar je al bent( ja lezers, dat was alleen voor ons hoor), fijn dat je nu al in Tanzania bent. Was het weer een lekker hobbelige reis?
    Nu een dagje winkelen en dan door naar Leto waar ze vast al op je zitten te wachten.
    Vanuit Koewacht een heerlijke tijd gewenst en een hele dikke knuffel voor jou en voor al dat spul daar.
    Geniet ervan.
    XXX
    Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 460
Totaal aantal bezoekers 196099

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 07 Januari 2015

Au-pair, reizen, vrienden bezoeken in Tanzania

05 Januari 2013 - 31 Augustus 2013

Rafiki ik kom er weer aan

06 Januari 2012 - 28 Februari 2012

Australie

25 Oktober 2011 - 25 November 2011

Watoto

07 Maart 2009 - 08 Maart 2010

Vrijwilligers werk in Oost- Afrika

19 Augustus 2006 - 21 Oktober 2008

Au-pair in Zwitserland

30 November -0001 - 30 November -0001

Hulp hier voor daar

Landen bezocht: