Kriebels - Reisverslag uit Burgh, Nederland van Mirte Os - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Burgh, Nederland van Mirte Os - WaarBenJij.nu

Kriebels

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

04 Oktober 2011 | Nederland, Burgh

Hallo allemaal,

Hoe gaat het met jullie allemaal?
Het is allang geleden dat ik hier iets van mij te laten horen.
Met mij gaat het goed. Ik werk net zoals vorig jaar bij een gezin in Burgh-Haamstede (zeeland) als gastouder/au-pair. Met 4 heerlijke kinderen, een heerlijke baan.

Maar de Afrika kriebels, kriebelen weer.
En heb ik dus weer geboekt, ik vertrek over 3 weken weer naar Tanzania. Ik ga deze keer voor 4,5 week genieten van de mooie cultuur, de lieve kindjes en al het moois wat Tanzania heeft.

Ik ben vandaag begonnen met het slikken van de malariamedicatie, dus nu gaat het echt beginnen.
Nog 2 weken 'werken' bij het gezin, en dan heb ik nog een weekje om te pakken. En dan is het zover.

De kriebels beginnen nu echt te kriebelen, het is bijna zover.
Maar eerst nog 2 weken genieten van de kinderen, die ga ik ook zeker missen.

Heel veel groetjes voor jullie allemaal,

Groetjes Mirte

  • 04 Oktober 2011 - 21:56

    Theo En Mieke:

    Voor hoe lang ga je naar Tanzania ? 4.5 jaar ???? of 4.5 maand ? of 4,5 week ?
    Groetjes,

  • 05 Oktober 2011 - 05:58

    Heidi:

    Komt alweer dicht bij de vertrekdatum.
    Gaaf hoor, geniet er weer van en ik volg je weer hier.

  • 05 Oktober 2011 - 08:06

    Ria Uit Zeeland:

    Hoi Mirte, wat fijn voor je.Ga je er alleen naar toe? Ik ben heel benieuwd naar je belevenissen. Aan de foto te zien gaan de kindjes jou ook missen !
    goede reis alvast! Ria

  • 05 Oktober 2011 - 19:22

    Anja:

    Jeetje Mirte, dat je weer gaat !
    Geweldig hoor, je doet het gewoon !
    Je gaat het er vast weer goed hebben daar, kan niet anders.

    Groetjes Anja

  • 06 Oktober 2011 - 08:07

    Yvonne:

    Ik kijk nu al uit naar de reisverhalen uit Tanzania.

    Alvast veel plezier gewenst

  • 07 Oktober 2011 - 20:10

    Mama Nellie Rijk:

    Wauw Ja Mirte,

    Ik weet dat je er erg naar uit ziet om weer te gaan en ik kan dat begrijpen. Afrika en al die kindjes zitten in je hart.
    Gelukkig kom je morgen nog met alle 4 de kooterkes om samen appels en peren te plukken voor het sap en daarna het oogstfeest met frietjes en appelmoes!!
    Tot morgen Mama


  • 11 Oktober 2011 - 20:12

    Monique:

    Leuk dat je weer terug gaat naar Tanzania!
    Hoe staat het verder met je plannen zoals Australie enzo? Had je al meerdere dingen gepland?
    Veel plezier daar ginder!!

    Groetjes Monique

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mirte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 196069

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 07 Januari 2015

Au-pair, reizen, vrienden bezoeken in Tanzania

05 Januari 2013 - 31 Augustus 2013

Rafiki ik kom er weer aan

06 Januari 2012 - 28 Februari 2012

Australie

25 Oktober 2011 - 25 November 2011

Watoto

07 Maart 2009 - 08 Maart 2010

Vrijwilligers werk in Oost- Afrika

19 Augustus 2006 - 21 Oktober 2008

Au-pair in Zwitserland

30 November -0001 - 30 November -0001

Hulp hier voor daar

Landen bezocht: