Naar Tanzania? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirte Os - WaarBenJij.nu Naar Tanzania? - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Mirte Os - WaarBenJij.nu

Naar Tanzania?

Door: Mirte

Blijf op de hoogte en volg Mirte

06 Juni 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo,

Hoe gaat het met jullie?
Met mij gaat het goed, ik ben nog steeds in Burgh-Haamstede aan het werk. Bij het zelfde gezin als de afgelopen 2 zomers. En heb het ook nog steeds erg naar mijn zin.

En ondertussen geniet ik nog heerlijk na van al mijn reizen. Ben met me fotoboek van Australie bezig. Maar wat een werk, heb veel te veel foto's gemaakt. Maar ja bij het zien van veel mooie dingen, horen natuurlijk ook veel mooie foto's.

En ook voor Afrika/Tanzania ben ik nog bezig. Zo heb ik met Koniginnedag op de markt in Goes gestaan met nog 2 vrijwilligers van CNCC. We hebben heel veel verkocht, mandjes, doeken, soep met chapati, poppen en nog veel meer leuke dingen. En vooral het enthousiastme bij ons was heel leuk, we hebben veel pret gehad bij de voorbereidingen en de dag zelf. Heerlijk om dit voor het centrum te kunnen doen.

De verkoop ging zo goed, dat we eigenlijk de smaak wel te pakken hebben en dit vaker voor het project willen gaan doen.
Maar we hebben een probleempje, onze spullen zijn bijna op. En zonder spullen valt er natuurlijk ook niet veel te verkopen ;-).

Dus, ga je binnenkort/of later in het jaar naar Tanzania en zou je voor ons dan een tas met spullen (poppen en doeken) mee kunnen nemen naar NL/B?
Of ken je iemand die dat voor ons zou willen doen, laat het dan alsjeblieft weten. Het zou ons heel veel helpen.

Ik zal er voor zorgen dat het klaar staat in Arusha of Moshi.
Ik ben zelf wel van plan om weer te gaan, maar dat zal pas eind oktober/november zijn.

En aangezien er van de zomer nog wel wat markten zijn waar we wel zouden willen staan, zou het fijn zijn als we dan al wat spullen zouden hebben.

Dan hoor ik het graag,

Groetjes Mirte

  • 06 Juni 2012 - 19:34

    Mama Nellie Rijk:

    hoi wijveke,

    Zal ik dan toch mijn koffers snel inpakken want ik zou super graag willen gaan. Gewoon om er weer even te kunnen zijn. Om de kinderen te zien. Ze zullen vast al erg gegroeid zijn en onherkenbaar bay-af zijn. Ook naar de medewerkers en de marktmensen in dat dorpje waar je te voet naar toe kunt gaan in Kenia, zou ik willen gaan. Maar ook naar Maria die zo trots is op haar eigen gemaakte manden. Zou ze haar dochtertje naar school hebben kunnen laten gaan? En ik wil heel veel mooie poppen uitzoeken en me suf kiezen en kopen van kitenga's. Maarrrrr het gaat niet, ik moet/wil werken en thuis zijn op het nest.
    Trouwens, ik zou waarschijnlijk ook liever niet zonder jou als mijn gids en hulp gaan, dus ik hoop dat je toch aan je spullen kunt komen.
    Het was fantastisch om jou en Eline en Olga samen in de marktkraam te zien. Jullie passen bij elkaar en hadden zeer je best gedaan. Er droop een Afrikaanse stijl en enthousiasme vanaf.
    En natuurlijk was ik een erg trotse moeder.
    Nellie

  • 11 Juni 2012 - 18:44

    Jamaica Lernout:

    Leuk hoor, kan het CNCC weer goed gebruiken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Hulp hier voor daar

Recente Reisverslagen:

06 Juni 2012

Naar Tanzania?
Mirte

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 876
Totaal aantal bezoekers 196063

Voorgaande reizen:

07 Januari 2014 - 07 Januari 2015

Au-pair, reizen, vrienden bezoeken in Tanzania

05 Januari 2013 - 31 Augustus 2013

Rafiki ik kom er weer aan

06 Januari 2012 - 28 Februari 2012

Australie

25 Oktober 2011 - 25 November 2011

Watoto

07 Maart 2009 - 08 Maart 2010

Vrijwilligers werk in Oost- Afrika

19 Augustus 2006 - 21 Oktober 2008

Au-pair in Zwitserland

30 November -0001 - 30 November -0001

Hulp hier voor daar

Landen bezocht: